Poliisilla oli maanantaina tehtävä Kylmäkosken vankilassa Akaassa.
Asiasta ensimmäisenä uutisoineen Aamulehden mukaan kyse on henkeen ja terveyteen kohdistuvasta tilanteesta.
Poliisi sai hälytyksen vankilalle maanantaina ennen puoltapäivää. Sisä-Suomen poliisin tilannekeskuksesta kerrottiin Iltalehdelle kello 12.20, että tilanne vankilalla on jo ohi.
Kylmäkosken vankila on 113-paikkainen vankila miehille.