Vakava onnettomuus Espoossa
Espoon keskuksessa on sattunut vakava liikenneonnettomuus keskiviikkona.
Iltalehden toimitukseen tulleiden kuvien perusteella onnettomuudessa on ollut osallisina moottoripyörä ja linja-auto.
Länsi-Uudenmaan poliisilaitokselta vahvistetaan, että Espoossa on tapahtunut onnettomuus keskiviikkona. Tarkemmin tapahtuneesta ei toistaiseksi kerrota.
Poliisin mukaan asiasta tiedotetaan pian lisää.
Uutinen päivittyy.