Kalle Rovanperä hyppää Toyota GR Supransa rattiin viikonloppuna Puolassa.
Rovanperän mukaan hän on mukana Ultrace-nimisessä driftaustapahtumassa. Rovanperä julkaisi Instagramissa kuvan kilparekastaan, joka on hänen mukaansa ”pakattu valmiiksi”.
– Nähdään Gdańskissa! Rovanperä ilmoitti.
Rovanperä oli huhtikuussa mukana Mansen mörinät -nimisessä driftaustapahtumassa, jossa hän veti muutaman show-tyylisen vedon.
Rovanperän oli tarkoitus ajaa tällä kaudella Japanin Super Formula -sarjassa. Hän joutui kuitenkin vetäytymään hankkeesta terveydellisten syiden takia.
Rovanperä asetettiin jo joulukuussa väliaikaiseen ajokieltoon, kun hän kärsi hyvänlaatuisesta asentohuimauksesta.
Rovanperä kilpaili Drift Masters -sarjassa 900-hevosvoimaisella Toyota Suprallaan vuosina 2023 ja 2024.