Voice of Freedom Повна версія

Vaaralliselta näyttävä kuljetustyyli Kehä I:llä – Vain käsi riitti?

· Main news

Iltalehden lukija oli maanantaina iltapäivällä Kehä I:llä matkalla kohti itää, kun hän näki auton, jonka kuljettajalla oli mielenkiintoinen kuljetustyyli. Lukija sai ikuistettua kuljetuksen videolle.

– Huomasin, että joku kuljettaa auton katolla tuollaista leveää levyä ja pitää siitä toisella kädellä kiinni, lukija kertoo.

Auton katolla ei näyttänyt olevan kattotelinettä tai muuta kiinnitysjärjestelmää. Levy vaikutti pysyvän katolla pelkällä ”käsikiinnityksellä”.

– En nähnyt, oliko siellä auton toisella puolella toinen henkilö pitämässä levystä kädellä kiinni. Niin kovaa hän kuitenkin piti kiinni, että levy ei ollut millään muulla kiinni auton katolla.